czwartek, 18 lutego 2016

BOYFRIEND JEANS | HEELS

Kolejny mój wpis! Mam nieco więcej wolnego czasu, co też przełożyło się na blogowanie :)
Staram się, aby chociaż niektóre z moich wpisów nie były zbyt nudne i przewidywalne.
Dlatego dzisiaj połączenie jeansowych boyfriendów ze szpilkami. Jak dla mnie to coś lekko ekstrawaganckiego, ale być może to tylko moje odczucie :) Ocenę zostawiam Wam ! Do jeansów dobrałam lekki krótki top w paski z baskinką oraz skórzaną kurtkę. Wszystko jest w stonowanych kolorach biel-czerń, co dodaje fajnego charakteru stylizacji. "Wisienką na torcie " są już wcześniej wspomniane szpilki- klasyczne, czarne lakierki z bordową podeszwą. Dodałam też bordowy pasek, który wnosi troszeczkę koloru, a zarazem świetnie pasuje do szpilek. Efekty poniżej :)








6 komentarzy:

  1. Świetnie na Tobie leżą te spodnie, ja niestety nie mam figury na takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie :) Na razie troszkę na nie za zimno, ale coraz bliżej wiosna.. :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansy to Świetna baza do udanego looku :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) również obserwujemy :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)