piątek, 6 listopada 2015

MILITARY | AUTUMN

Jesień w pełni, a wraz z jesienią nasz blog kończy "drzemkę" i rozkwita na nowo :)
Zaczęłam nowy etap w swoim życiu i mam pełno energii, którą postanowiłam że ulokuję właśnie tu !
Dzisiejszy outfit bardzo prosty, bez większych kombinacji. Spodnie "bojówki" w nieco bardziej kobiecym wydaniu, z wysokim stanem i bardzo obcisłe- świetnie podkreślające nasze kształty :D Do nich delikatna kremowa koszula ze złotymi elementami, czarne szpilki a'la Valentino i do tego mocna, "ciężka" skórzana kurtka. Dzięki detalom, tj. kieszenie u spodni, złote zamki przy kostkach, czy też ćwieki na butach również w złotym odcieniu, stylizacja ma lekko militarny charakter. Zarówno luźna, jak i elegancka, idealna dla każdego :)







 spodnie/trousers- bershka, koszula/shirt- h&m, kurtka/jacket- house, szpilki/heels- deezee

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie spodni z eleganckimi szpilkami! :)
    Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, zmieniłabym tylko buty szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne spodnie, w idealnym kolorze i stylu! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)