środa, 10 czerwca 2015

JUMPSUIT | BLACK

Tak jak pisałam we wcześniejszym poście kombinezon był moim MUST HAVE. Znalazłam idealny, prosty, czarny. Właśnie takiego dłuuugo szukałam :)  Dziś moje wydanie kombinezonu w wersji eleganckiej. Założyłam do niego czarne sandałki na obcasie. Oczywiście, aby nie było zbyt smutno dobrałam do stylizacji czerwoną torebkę ze złotymi detalami oraz czarne okulary lenonki, które również mają złote akcenty. Delikatnym dopieszczeniem całości są złote kolczyki oraz bardzo delikatna czerwona bransoletka z apartu :)













kombinezon/jumpsuit- h&m, okulary/sunglasses- stradivarius, torebka/handbag- mohito, sandałki/heels- deezee

10 komentarzy:

  1. Śliczny jest :) Na ten sezon i moim must have jest kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz :) uwielbiam takie kombinezony :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam ten kominezon w h&m.. drogi.. nie wart jest swojej ceny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go za 29 zł w h&m i nie sądzę że to dużo, według mnie baaardzo wart tej ceny :)

      Usuń
  4. Świetny kombinezon :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sama muszę taki zakupić ;) świetnie wyglądasz!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. małe torebunie juz niedługo całkiem zdetronizują wielkie torbiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja bardzo kobieca, chętnie bym taką załóżyła :)

    jeśli możesz zaobserwuj odwdzięczę się tym samym :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 zdj od dołu, Ładny prześwit :) heh

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)