piątek, 8 maja 2015

HIGH WAISTED JEANS

Zdecydowanie zbyt długo mnie tu nie było, nadal przytłaczają mnie matury (koszmar trwa :D ). Ale dziś postanowiłam nieco oderwać się od nauki i zrobić dla Was nowy wpis. Jak widać w tym roku nie miałam jeszcze okazji zrobić stylizacji na ciepłe i przyjemne (choć nadal nie do końca ) dni, tak więc dziś właśnie taki set. Nic szykownego i eleganckiego. Bazę niewątpliwie stanowią dżinsy z wysokim stanem, do których dobrałam zwiewny morelowy top, nieco cięższą kurteczkę i klasyczne szpilki w kolorze nude. Całość dopieściłam delikatną złotą bransoletką, która pasowała do złotych detali 'bawełnianej' ramoneski. Efekty poniżej, buziaki dla wszystkich, trzymajcie kciuki za kolejne dni mojej małej apokalipsy :*







jacket/kurtka- reserved, top- bershka, jeansy, bracelet/bransoletka- h&m, heels/szpilki- deezee

25 komentarzy:

  1. Masz świetną figurę, spodnie leżą idealnie! Bransoletka jest urocza. No to powodzenia na następnych egzaminach ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny outfit :)
    ja już zaobserwowałam ;)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* my również obserwujemy :)

      Usuń
  3. wszystko na tobie wspaniale leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, aż miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  4. jejku jakie boskie buty :) :)
    śliczne zdjęcia :)

    obserwuje i licze na to samo


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję bardzo :)
      również obserwujemy :)

      Usuń
  5. śliczna bluzeczka :)

    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jeansy ;)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! Marynarka świetna<3
    Obserwuję:)

    http://www.justcleo.pl/2015/05/ripped-jeans-powder-pink-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie. Masz idealną figurę do spodni z wysokim stanem. Zazdroszczę Ci :)

    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądasz w tych spodniach genialnie! Masz świetną figurę, idealnie się dopasowują :D
    pięknie wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne, zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, stylizacja też fajna :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zbieram się na kupno spodni z wysokim stanem już całe wieki i nadal nie mogę znaleźć idealnych. Ślicznie wyglądasz! :)
    +Nie martw się, po maturach masz najdłuższe wakacje życia!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA :) Zapraszam http://pineapple3443.blogspot.com/2015/05/lba-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały look. Prezentujesz się genialnie w tej stylizacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie i urocza bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)