poniedziałek, 5 stycznia 2015

TOTAL BLACK

Zapewne niektórzy z Was zdążyli już zauważyć, że na ogół nie lubię zestawów ciemnych, które nie są przełamane żadnymi kolorowymi dodatkami lub chociażby jednym wyróżniającym się elementem garderoby. Ale dziś postawiłam właśnie na taki kolor, w którym kobiety czują się najpewniej- czerń :) W swojej stylizacji aby jednak nie było zbyt nudno postanowiłam pobawić się połączeniami różnych materiałów. Tzn. do skórzanej spódnicy dobrałam bardzo delikatny i dziewczęcy "włochaty" sweterek z cekinami, które cudownie się mieniąc nadają fajny efekt setowi, czarne kryjące rajstopy oraz ciężkie trepki za kostkę. Na domiar wszystkiego na szyję założyłam elegancki srebrny naszyjnik. Całość wygląda nieco ekstrawagancko, ale przecież "moda jest sztuką", dlaczego więc nie spróbować czegoś nowego? :) Co wy o tym myślicie ? 










sweterek/sweater, naszyjnik/necklace- sinsay, spódnica/skirt- prezent, trepki/shoes- h&m


12 komentarzy:

  1. sweterek super! dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) zapraszam do obserwowanych :)

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam total black look! świetnie wyglądasz, a sweterek jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo w moim stylu :) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, dziękuję, w takim razie zapraszam częściej :*

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, sweterek jest piękny! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)