środa, 14 stycznia 2015

STRIPED TOP

Kochani, dziś bardzo prosty i właściwie dość luźny secik. Myślę, że wzrok przyciąga w nim pasiasty bawełniany top, który był moją bazą i do którego dopasowałam całą resztę :) Aby zrównoważyć wyrazistą górę, zdecydowałam się na a'la dżinsową spódnicę na kole, która ma swój pas powyżej pępka dzięki czemu idealnie pasuje do krótkiej góry. Tym razem postawiłam też na bardzo delikatną bransoletkę i nieco bardziej wyróżniający się naszyjnik. A do wzmocnienia całości na usta nałożyłam bordową szminkę:) Jak podoba Wam się całość ? 








top, spódnica/skirt- h&m, lity/shoes- deezee

18 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba ;-) Świetny Look na codzień. Lubię takie kolory spódniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w paseczkach:)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajjjjjj Te twoje owłosione dłonie ;d Bardzo mnie one podniecają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy na rękach- rzecz niecodzienna, no i rzeczywiście mam strasznie owłosione, nawet to widać spod bluzki :D

      Usuń
  4. Kocham Cię;* Ze specjalną dedykacją dla Ciebie:P
    https://www.youtube.com/watch?v=EPHmUD0QfmM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miło :D dziękuję, lubię tą piosenkę :) xd

      Usuń
  5. uwielbiam bluzeczki w paski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki tej, tez zaczęłam je uwielbiać :d

      Usuń
  6. Wszystko fajnie :) tylko według mnie o wiele lepiej i młodziej wygladasz w upiętych włosach niż w rozpuszczonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, wlasciwie to sama nie wiem bo kazdy mowi inaczej :)

      Usuń
  7. Przy robieniu zdjec masz nawyk jak Mateusz Maga z topmodel.. Rece kolo twarzy. Nie pozuj tylko zaprezentuj ubrania. Pozdrawiam.
    Ps. Set na tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugerujesz że mam potenszjal ? on jest dobry xd
      Ps. dziękuję :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)