piątek, 19 grudnia 2014

NEW IN || NOWOŚCI

Dzisiaj na blogu, notka nieco inna niż zwykle. Postanowiłyśmy co jakiś czas wrzucać zdjęcia nowości jakie uzbierały się w naszych szafach. Zapewne wiele z Was ma dylemat co ubierze na tegorocznego sylwestra :) Jaką sukienkę wybrać ? Co jest teraz modne ? Chyba już same zdążyłyście zauważyć, że rynek skradły cekinowe sukienki w przeróżnych wydaniach .. Czy to długie, czy krótkie, z wycięciem na plecach, biodrach itp ... Również i ja wzbogaciłam swoją szafę o dwie takie "perełki". Pierwszą z nich, znalazłam na internecie, zaś drugą kupiłam zupełnie spontanicznie, gdyż była bardzo tania :D Jako że jestem zakochana w długich sukienkach, moją uwagę przykuła też czarna elegancka i zmysłowa maxi (obejrzeć ją dokładnie będziecie mogli dopiero w jednym z kolejnych wpisów) :




dresses: gold- www.juicywardrobe.com, green, black- h&m

W mojej szafie brakowało również ciepłego szalika na zimę (wyszło na to że kupiłam 2 kominy), czapki oraz jakichś wygodnych bucików. Oto co przykuło mój wzrok i trafiło do mojej szafy :) (Kalosze kupione już chwilę temu, ze względu na to, że miałam je tylko raz na nogach, postanowiłam je Wam pokazać)




shoes: "timberki" baby blue- cropp, black- h&m, kalosze/ wellingtons- deezee
kominy/scarfs, czapka/caps- sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)