wtorek, 23 grudnia 2014

HARD PINK

Ahh.. Co raz bliżej święta a śniegu jak nie było tak nadal nie ma. U mnie od samego rana zaczęła się przedświąteczna krzątanina, ciasta, pierogi, uszka .. Masa roboty :) A jak Wam idą przygotowania ? :D Całe szczęście, jak co niedzielę, miałam chwilę czasu aby zrobić nowe zdjęcia i pokazać kolejny set. 3/4 mojego look'u  stanowi kolor ciemny i przytłaczający, który w zimie zdecydowanie króluje na ulicach- czerń. Aby jednak nie było zbyt ponuro, punktem zwrotnym okazały się różowe spodenki, o których zupełnie zapomniałam na czas zimy, a które stały się świetnym rozwiązaniem dla tej stylizacji :) Do delikatnej czarnej koszuli mgiełki i eleganckich spodenek, dorzuciłam zdecydowanie "cięższą" od całej reszty a'la skórzaną kurtkę (którą możecie zobaczyć też w innych stylizacjach, m.in: tutaj 1 oraz tutaj 2). Mój makijaż jest zwykle bardzo delikatny, jednak tym razem postawiłam na mocny i wyrazisty kolor ust w odcieniu neonowego matowego różu :) Jak wypadło ? Ocenicie sami, a poniżej efekty ..














shirt/koszula- bershka, shorts/spodenki- stradivarius, shoes/lity- deezee

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)