poniedziałek, 10 listopada 2014

Green sweater

Chłodne dni mamy już na co dzień, dlatego też swetry czy szaliki leżą zapewne na wierzchu w naszych szafach.  W dzisiejszym secie mam spódniczkę, jednak mimo wszystko nie zmarzłam :) Zapewnił mi to cieplutki komin i cała reszta dodatków. Między innymi zielony sweterek ze srebrno-czarnymi nitkami, kryjące czarne rajstopy Scholl (uciskowe, naprawdę świetne! nogi podczas chodzenia czy jakiegokolwiek wysiłku męczą się w nich  3x mniej), kalosze z neonową limonkową gumką oraz skórzana kurtka. Może się wydawać, że wszystko jest z innej beczki, ale całość wygląda bardzo ciekawie i niebanalnie :) Do wszystkiego dodałam jeszcze srebrny naszyjnik, a włosy zebrałam do góry. Oto efekty:












  jacket- house (here), sweater- h&m, skirt- reserved (here), scarf- DIY, tights- scholl, shoes- deezee, necklace- sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz! :)
Zapraszamy również do wspólnej obserwacji :)